Sa ni ska fa veta vad jag gor

Nu nar jag ar ute och reser, sa ar det lite svart att hinne med och skypea och sant. Sa for att halla er uppdaterade pa vad jag gor har nere, sa tankte jag borja skriva lite har i min gamla blogg!
 
Det ar onsdag och det ar idag jag och Line lamnar St. Kilda och aker in till Melbourne City. Vi ska bo pa ett hostel som heter Space, och som ska vara jattebra. Dar bor vi en natt och imorgon tar vi nattbussen till Sydney!
Det ska bli sa kul att resa vidare nu, vi har ju varit har i St. Kilda i nastan 2 veckor! Vi kommer fira Australian-day i Sydney och det kommer bli sa coolt. Pa Australian-day ar det mycket  fyverkerier och det ar typ som nyarsafton, sa det kommer nog bli kul att fa vara i Syney da!
 
Jag kommer troligtvis lagga upp en mer detaljerad plan pa varan resa har. Kul va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0