Hejda fina Byron Bay

Nu har vi varit har i Byron Bay och haft det battre an underbart!
Det ar otroligt, fantastiskt, finemangt, och helt perfekt har! Alla manniskor tar vara pa livet och har det bra.
Vi har hangt mycket pa stranden, atit mycket yoghurtglass, festat lite, shoppat lite och strosat runt i den udnerbara lilla staden. Det ar sa himla mycket svenskar har! Alla manniskor ar sa chill, killarna pa varat hostel gar omkring utan trojja dagarna i anda med sin valtranade surfarkroppar! Lite ogongodis ar aldrig fel ;)
 
Imorgon lamnar vi dock Byron Bay och aker vidare (bara en halvtimme med buss dock) till Surfers Paradise! Det ska ocksa bli sa himla coolt. Austraian ZOO narmar sig ocksa, det ar han "krokodiljagarens" ZOO som hans familj har hand om och ager! EN MANAD HAR REDAN GATT, OCH JAG SKA SAGA ER ATT DET KANNS SOM 2 VCKOR BARA. Flera ganger om dagen far man ett lyckorus och man fattar inte riktigt att man ar har!
 
Amanda kom till Sydney idag och jag ar sa lycklig att jag snart far traffa min basta kompis!
 
Nu ska vi kaka BBQ har pa hostelet, vi har kopt lite kott som vi ska grilla och till det blir det lite sallad!
 
 
PS. Delfinpaddlingen var ascool - sag massa delfiner och en skaldpadda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0